شوالیه مرگ

عمومی

شوالیه مرگ

عمومی

انواع پیاممک های عاشقانه و جک و.......

اگه یه روز فرختمت ناراحت نشی ها من آدم فروش نیستم گل فروشم!! 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

 آنکه می گفت زیک گل نشود فصل بهار¤¤¤¤چه خبرداشت که همچون تو گلی می روید  »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

 میدونی چرا آدما وقتی بزرگ میشن باخودکار می نویسن؟ واسه اینه که یاد بگیرن هر اشتباهی پاک کردنی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»  

 همیشه نگاهی رو باور کن که وقتی ازآن دور شدی در انتظارت بماند............ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

 همیشه دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است............. »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

عشق؛سرطان دوست داشتن،عقد دائمی باغربت،شماره تلفنی که سال ها به دنبال آن می گردیم واتوبانی ست که تا ته ابدیت می رود..............!!!!!!!!!!! »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»  

لطفا برای مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب بروید.

زندگی کن و لبخند بزن!به خاطر آنهایی که به لبخند تو زنده اند......... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    اندیشیدن به پایان هرچیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تورا غافلگیر کند درست مثل آغاز......... »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    دوست واقعی توکسی است که هیچ احتیاجی به تو ندارد،اما بازهم با تو دوست است!!!!!!!! »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    دورت بگردم چیست؟دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثاوی از شخص مورد نظر حمایت می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    می دونی پیام خالی یعنی چی؟ یعنی به یادتم ولی حرفی برای گفتن ندارم....... »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    داستان غم انگیز زندگی فنا شدن انسان ها نیست بلکه باز ماندن آنها از دوست داشتن است... »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   از طرف من روی دفتر یادداشت روزانه ات بنویس دوستت دارم.......... »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   اگر عشق هزاران چهره داشته باشد آن هزار چهره برای من تویی چرا که من تو را به هزاران گونه دوستت دارم........... »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   ماهی به دریا گفت:تونمی تونی گریه های مرا ببینی چون در آبم!!!!!!!!! دریا به ماهی گفت من اشک های تورا حس می کنم چون تو در قلب منی!!!!!!!!!!!!!!!!؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   الهی زنده باشی نازنینم¤¤¤ بخندی از لبانت گل بچینم ¤¤¤فقط یک آرزو دارم آن هم ¤¤¤اشک چشم هایت را نبینم »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   توی تنهایی شبهام گریه کردم اما کسی اشک هام رو ندید........ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   یواش گوشیت رو بذار سرجاش تاهیچکس نفهمیده سرکاری بود........... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست! پس خارج از نوبت دوست دارم.... »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   به شراب دیدگانت که از آن همیشه مستم¤¤¤گل من تو را نه اکنون همه عمر میپرستم »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   خزان که مال ما شد،بهار مال شما صاف وساده بگویم:سلام،حال شما؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   باید که مهربان بود،باید که عشق ورزید زیراکه زنده بودن هر لحظه احتمالیست!!!!! »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   اگر می خواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ دهد باور محال بودنش را عوض کن..........!!!!!!!! »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   خسیسه آب معدنی میخره،به زنش میگه غلیظه یه خورده آب بریز توش!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   ازت نمی پرسم کجایی چون می دونم هرجا هستی،دیگه با من نیستی................؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   بعضی مواقع یه غریبه اونقدر آشنا میشه که یادمون میره اسمش غریبه بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   تپش قلب دلیلی دارد¤¤¤من سؤالی دارم¤¤¤تپش قلب من از بابت چیست؟¤¤¤من به دنبال کسی می گردم¤¤¤که دلیل تپش قلب مرا می داند »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   دو صدا هست که خیلی دوستشون دارم:1-صدای تو وقتی که هستی 2-صدای اس ام اس هات وقتی که نیستی................!!!!!!!!!! »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است.آن را بدون غروبش تقدیمت می کنم. »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   زندگی چون قفسی است¤¤¤قفسی تنگ پر از تنهایی¤¤¤و چه خوبست لحظه ای غفلت آن زندانیان¤¤¤بعد از آن هم پرواز. »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   فاصله بین من و تورا حرف ها دیوار کشیده اند.بیا سکوت کنیم تا دیوار فاصله مان به تلی از خاک تبدیل شود »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   فقط او را صدا کردم نیامد¤¤¤تمام شب را دعا کردم نیامد¤¤¤به من می گفت باید با وفا بود¤¤¤به عهدش هم وفاکردم نیامد 

 »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   قدر یاران قدیمی را بدان فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   دلامون بزرگه تنگش نکنیم زندگی آسونه سختش نکنیم رفاقت قشنگه رنگش نکنیم »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   

یه خار همیشه مواظب گلشه اگه کسی بخواد بهش دست بزنه خونش رو می ریزه 

همیشه خارتم    

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    

ای که گفتی عاشقان دیوانه اند¤¤¤¤عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»     

دل تنها بناییاست که اگر بلرزد محکم تر می شود... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»      

یادت میاد اولین باری که دیدمت زلزله اومد؟ 

کجا؟ 

توی قلب من... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   

دیشب از زمزمه عشق تو بیدار شدم¤¤¤تو چه کردی که چنین گرفتار شدم...  

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    

دل اگر تنها نبود جا برای مهمان نداشت¤¤¤کوه اگر تنها نبود سر به بیابان نداشت... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»  

زندگی آبراهی است به نام وفا؛می ریزد به جویی به نام صفا می رود رودی به نام عشق می رسد به دریایی به نام وداع... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    

زندگی رو بدون من می تونی تصور کنی؟خوب معلومه که نمی تونی چون بدون من دنیایی نداری... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«» 

چنان کاری غمت با قلب من کرد¤¤¤که موج زلزله با ارگ بم کرد... 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»  

هواشناسی گفته:ابری بودن هوا باعث پزمرده شدن گلها شده اس.ام.اس زدم ببینم حال گل من چطوره؟ 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    

بلبلان را آرزویی جز گل وگلزار نیست¤¤¤دوستان رالذتی جز لذت دیدار نیست 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»     

یکی به رفیقش گفت:شنیدم توظرف شستن به زنت کمک می کنی ای زن ذلیل!!!!؟ 

یارو گفت مگه چیه اونم تو لباس شستن کمک من می کنه؟؟؟!!!!!! 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»      

ما خراب و دربدر رفقای سر مستیم ¤¤¤گرچه از آنها دوریم اما به یادشان هستیم 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»     

اگر دردم دوا باشد¤¤¤اگر مرگم رواباشد¤¤¤از این بدتر کجا باشد¤¤¤کهدوست از دوست جدا باشد 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»   

خوشا آنان که دربازار گیتی خریدار وفا بودند و هستند¤¤¤خوشا آنان که در راه رفاقت رفیق با وفا بودند و هستند 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»    

تورا باتیشه عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم¤¤¤ از آن پس من تورا چون بت پرستیدم 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»     

دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم¤¤¤از چه با دشمن جانم شده ام دوست نمی دانم 

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»      

توى دلم با عشق تورنگ شده

اس.ام.اس بهونست دلم برات تنگ شده »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«طنین نبض بارانی،بلوغ چشمه سارانی،تورا من دوست میدارم ومیدانم که میدانی.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

یادت ازخودت مهربونتره چون وقتی نیستی یادت تنهام نمیذاره.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

همیشه دور بودن به معنى فراموش کردن نیست،گاهى فرصتى است براى دلتنگ شدن.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

من همانم که اگردوست مرایادکند،به صفای قدمش دیده خودفرش کنم.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

من به خود میبالم که دراین عصریخی دوستی دارم که دلش آینه خورشید است...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

عمرت مثل دستمال توالت باشه  سفید مفید دراز...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

@@چشام شوق دیدنت رو داشت فرستادم نگات کنن...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته:غم دوریت منو کشته...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

شرمنده که اس.ام.اس خالى بود، عوضش پریدن شما روى گوشى، عالى بود!

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

صفای ما پا برهنه ها میدونی چیه؟

اینکه ریگی به کفشمون نیست...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

هرگزگمان مبر زخیال توغافلم

گر مانده ام خموش خدا داند ودلم.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

ازتواى دوست دل من غافل نیست ،این که درسینه ى من هست توهستى ،دل نیست.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

هیچگاه فاصله ها حریف خاطره ها نیستند. . .

[همواره به یادتم]

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

شب شرابی خوردم ومستی مرادربرگرفت دوریت امدبه یادم هستیم اتش گرفت.             

صفای عالم هستی غمم رابرده ازیادم

 بیادم باش ویادم کن، که بایادتودلشادم

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

دنیابه من نیاموخت درغیابت صبورباشم اماوفابه من آموخت که فراموشت نکنم...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

برروی باغ شانه ات هروقت اندوهی نشست، در حمل بارغصه ات باشوق شرکت میکنم...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

ترااتش عشق دامن بسوخت

 مرابین که از پای تاسربسوخت

اگر عاشقی ازخویشتن دم مزن

 که شرک است بایاروباخویشتن

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

من به جرم باوفایی این چنین تنهاشدم

چون ندارم همدمی بازیچه دلهاشدم

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

گر بدین سان زیست

باید پاک

من چه ناپاکم

اگر ننشانم ازایمان خود

چون کوه

یادگاری جاودانه

بر تراز بی بقای

خاک!

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

اگر چه رفت غبارم به راه او بر باد

ز گرد حادثه بر دامنش غبار مباد

دلم ز داغ جدایی چو شمع میسوزد

به داغ هجر عزیزان کسی دچار مباد

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

مابه لطف هرعزیزی دل خوشیم

هرعزیزی رانبینیم ناخوشیم

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

رفاقت مثل آدم برفیه!ساختنش ساده ست ولى نگه داشتنش سخته...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

تا جداییها نباشدکس نداندقدریاران را

کویرخشک میداند بهای آب  باران را

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

دوست داشتن همیشه گفتن نیست.گاه سکوت است، گاه نگاه است و گاه انتظار...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

راز این گفته فقط باد صبا می داند

دارمت دوست به قدری که خدا میداند

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

سازگل های دلم آهنگ توست

حس نکردی یک نفردلتنگ توست؟

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

چه دعایی کنمت بهترازاین:

خنده ات ازته دل،

گریه ات ازسرشوق.

روزگارت همه شاد.

سفره ات رنگارنگ

وتنی سالم وشاد

که بخندی همه عمر

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

اگه دیدی توقلبت دودبلندمیشه نترس اون منم که معتادمحبتت شدم...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

مثل کبریت کشیدن درباددیدنت دشواراست،من به معجزه ایمان دارم میکشم آخرین دانه کبریتم رادربادهرچه باداباد...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

سلام. جیغ بزن، شادی کن، کله ات رو بکوب به دیوار، از طرف من واست اس ام اس اومده.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

قراردیدارما،وقت دلتنگى،قبل ازگریه بود.توبه دلتنگى نرسیدى امامن ازگریه گذشتم.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

دنیا به من یاد داد که در فراق دوستان صبور باشم اما به من نیاموخت که کسى رو که دوست دارم فراموش کنم...

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

زندگی آرام است مثل

آرامش یک خواب بلند,شیرین است مثل شیرینی یک روز

قشنگ ,رویایی است

مثل رویای یک کودک

ناز,زیبایی است مثل

زیبایی یک غنچه باز,

زندگی تک تک این

ساعت هاست,

زندگی رازدل مادرمن

زندگی پینه دست

پدراست,زندگی مثل

زمان درگذر است.

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

غنچه ازخواب پریدوگلی تازه به دنیاآمدخارخندیدوبه گل گفت سلام وجوابی نشنیدخاررنجید ولی هیچ نگفت ساعتی چندگذشت گل چه زیباشده بوددست بی رحمی آمدنزدیک گل سرآسیمه زوحشت افسردلیک آن خاردرآن دست خلیدوگل ازمرگ رهیدصبح فرداکه رسیدخارباشبنمی ازخواب پریدگل صمیمانه به اوگفت:سلام..

»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»«

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد